AAA
rss
Printvriendelijke versie
PDF

11 infocenters om u beter van dienst te zijn

Laat de tekst voorlezen met ReadSpeaker
Bookmark and Share

11 infocenters om u beter van dienst te zijn

Vanaf 1 september 2017 kunt u met al uw vragen en aanvragen terecht in onze 11 infocenters. Van die dag af opent de FOD Financiën deze infocenters om u beter van dienst te zijn!

Voor welke zaken kunt u naar een infocenter gaan?

AANVRAGEN

  • Algemene informatie

  • Afbetalingsplan en terugbetalingen

  • Wijziging rekeningnummer

  • Tussenkomst DAVO ( onderhoudsgelden )

  • Kadastrale uittreksels

AANGIFTEN EN ATTESTEN

  • Bewijs van geen schuld

  • Eigendom/Erfopvolging

  • Ingebruikname of einde werken (43B)

REGISTRATIE VAN DOCUMENTEN

  • Huurcontracten

  • Schenkingen

  • Nationaliteitsaanvragen

Waar kunt u terecht?

In onze provincie : BRUGGE : Koning Albert-I-laan 1-5 – openingsuren van 9u tot 12u

U kunt niet naar een van onze infocenters gaan?

Geen paniek! Raadpleeg ons platform voor online diensten: MyMinfin : www.myminfin.be in MyMinfin vindt u dezelfde informatie als in onze infocenters.

Wat kunt u allemaal doen via MyMinfin?

  • Uw elektronische belastingsaangifte indien ( Taks-on-web )

  • Uw eerdere belastingsaangiften raadplegen en afdrukken

  • Uw rekeningnummer aanpassen

  • Een overzicht van uw schulden en terugbetalingen raadplegen

  • Een afbetalingsplan voor uw schulden aanvragen

  • Een overzicht van uw schulden aan en de terugbetalingen door de administratie ( personenbelasting, verkeersbelasting… ) raadplegen

  • Een bezwaar of verzoekschrift indienen en de status van dat dossier opvolgen

  • Uw kadastrale gegevens ( kadastrale afdeling, niet geïndexeerd kadastraal inkomen, oppervlakte…) en huurcontracten raadplegen

  • Een overzicht van uw slapende tegoeden raadplegen

  • Enz.

terug naar home